Halloween 2024

“De langste dag is alweer voorbij en dat betekent dat de dagen korter worden, de nachten langer en het weer nat en guur. Na een stilte van zeven jaar horen we om middernacht de wolven weer huilen, worden akelige figuren gesignaleerd in Genhout, gebeuren in de donker onverklaarbare zaken en zien we bloedsporen op plekken waar ze niet horen…”

We keren terug! Op 25 en 26 oktober van dit jaar organiseert Toneelvereniging Ons Genoegen weer een Halloweentocht in Genhout. Onze acteurs hebben de messen weer geslepen en gruwelijke plannen gemaakt om iedereen die het aandurft de stuipen op het lijf te jagen.

De Halloweentocht start bij Gasterie Genhout Treft van waaruit de groepen de donkere nacht in worden gestuurd. Na afloop is er een afterparty met livemuziek en wordt de Halloween zodra alle creepers weer binnen zijn afgesloten met een spetterende slotact!

Voor beide avonden zijn er slechts een beperkt aantal kaarten beschikbaar. Wacht dus niet te lang en bestel je kaarten voor het te laat is. Kaarten zijn vanaf 1 augustus via onze website verkrijgbaar. Kom jij ook? Als je tenminste durft…

Kaartverkoop

Hieronder is meer informatie over de kaartverkoop en deelname te vinden.

• Kaarten voor de Halloween zijn enkel online via deze website te bestellen vanaf 1 augustus.
  • De minimale leeftijd om deel te mogen nemen aan de tocht is 16 jaar.
  • Alleen voor kaarten die samen besteld worden kunnen we garanderen dat deze mensen samen in een groep lopen. met max. 15 deelnemers per groep.
  • Bestelde kaarten kunnen worden afgehaald op vrijdag 27 september tussen 18:30 en 21.00 uur op ons afhaalevent aan de Grootgenhouterstraat 77 in Genhout.
  • Bij het afhalen van de kaarten wordt ook de vertrektijd van jullie groep gecommuniceerd. Hou er rekening mee dat de eerste groepen vanaf 18.00 uur kunnen vertrekken.

Houd voor de laatste updates deze pagina en onze socials in de gaten.