Producties

We kijken met trots terug op onze gespeelde stukken en evenementen. Hieronder een overzicht vanaf ons 100-jarig bestaan in 2022.

Ontreigeld

Op 13, 14, 19, 20 en 21 april 2024 speelden we ONTREIGELD, een aanstekelijke komedie, onder regie van onze regisseur Marcel Lemaire. Het zal de eerste keer zijn dat wij een avondvullende voorstelling kunnen spelen in ons nieuwe thuishonk Gasterie Genhout Treft dus we gaan er sowieso een feestje van maken. Of onze spelers dat ook zo ervaren, laten we even in het midden want de boel is, zoals de titel al aangeeft, behoorlijk ontregeld. Als dat maar goed komt…

De Theaterkarroessel

Op 22 oktober 2023 brachten we de langverwachte opvolger van ons jubileumstuk 80 DAAG: De Theaterkarroessel, een middag vol eenakterspektakel met een lach en een traan. Laat u meeslepen in de verschillende verhalen, gespeeld door jong en oud. De Theaterkarroessel bestaat uit vier eenakters:

't Kamersjerm

Met 't Kamersjerm brachten we een komische eenakter die u een kijkje geeft in het leven in de woonkamer van Anna en Dolf rond 1900.

Theatre de Spectacle

Laat je betoveren door straattheater, acrobatiek, muziek en dans. Een keur aan nationale en internationale artiesten zullen in de zomerse ambiance van de prachtige Bovenste Hoeve Printhagen je weten te laten lachen, ontroeren en verbazen. Voor de kinderen is er een heuse circusschool waar ze hun act mogen oefenen en opvoeren in onze ware circustent! De innerlijke mens zijn we zeker ook niet vergeten! In onze foodcorner zullen wijn- en speciaalbierproeverijen verzorgd worden en is bij de foodtrucs voldoende lekkers te vinden.