Over ons

Toneelvereniging Ons Genoegen is een club van ongeveer 30 leden. We streven ernaar om een keer per jaar een grote productie op de planken te brengen. Daarnaast verzorgen we op verzoek typetjes of sketches op gelegenheid en hebben we enkele memorabele Halloweentochten op onze naam staan. Bent u geïnteresseerd wat we voor u kunnen betekenen? Neem dan gerust vrijblijvend contact met ons op.

Ons Genoegen is een vereniging waar naast kwaliteit in het spel, samenhorigheid en gezelligheid hoog in het vaandel staan. Leeftijd speelt geen rol bij onze vereniging en jong en oud gaan samen als een. Wil je weten of toneel spelen ook iets voor jou is? Kom dan gerust eens een keer kijken naar een van onze repetities, Daarnaast zijn we ook altijd op zoek naar mensen die het leuk vinden om achter de schermen te werken aan bijvoorbeeld het decor, techniek of grime.