Dinerkaarten zaterdag uitverkocht! Voor de vrijdag zijn ook nog maar enkele dinerkaarten beschikbaar.

Programma

100 jaar Ons Genoegen kunnen we niet zomaar voorbij laten gaan. Acht jaar na het overweldigende Openluchttheater De Inspecteur keren we terug op Hoeve Printhagen met 80 DAAG. Een productie die het gevoel van De Inspecteur opnieuw gaat beleven. Daarnaast hebben we nog verschillende activiteiten op het programma staan!

Belevenistheater 80 DAAG

15 - 19 september 2022 - 20:00 uur

In een heus circustheater pakken we uit met 80 DAAG, een voorstelling vol met magie, prachtige decors en geweldige kostuums die je terug gaat voeren naar de tijden van Jules Verne. Heeft u zin er een heel avondje uit van te maken, combineer dan 80 DAAG met een geweldig theaterdiner vooraf.

Bieske band

23 september 2022 - 20:30 uur

Op 23 september geven we een feestje! Jij komt toch ook? Met Bieske band in huis zijn we verzekerd van een gezellige avond. Kaartjes kosten 7.50 euro en zijn vanaf nu te koop via Jo Neutelings, Geneind 23, Genhout.

Theatre de Spectacle & jubileumreceptie

24 september 2022 - 13:00 uur

Zaterdag 24 september sluiten we ons geweldig feestprogramma af met het Theatre Spectacle op onze prachtige feestlocatie Hoeve Printhagen. Tevens is er deze middag gelegenheid ons te feliciteren op de jubileumreceptie.